dilluns, 21 de febrer del 2011

dilluns 24 de gener - Fataaaaaal

Ostiiiiiii avui, qué difíciiiilll, jo crec que porto els pitjors tres dies i això no millora, ESTIC COM UNA MOTO, i ara sí que haig de fer un esforç brutal per no fumar-me un dels cigarros que ha deixat el Xavi tirat al rebedor. Com podeu veure, s'enrotlla el colega! Em tremolen les mans i no puc calcular si em donen bé els canvis a la botiga. Estic fatal. Però, es pot saber quan em durarà això? Quan deixaré de pensar en fumar? quan deixaré de tenir aquesta opressió d'angoixa? Cap ex-fumador em contesta, alguns et diuen, dies, altres 6 o 7 mesos (!!!), setmanes... em tremolen les mans i em fan mal les cervicals, quasi que vagi al metge, que em dongui alguna coseta que em dongui una alegria i m'animi.

Temes varis: Acabo de rerbre el quitómetro, ja us informaré quan investigui de què va el tema.

Ex-fumadors: la meva mare fumava Lola, un paquet que tenia un o varis girasols de packaging. Algú s'enrecorda? Ara puc confessar que la Elen i jo havien mangat algun que altre paquet por ahí, i alguna vegada haviem trobat paquets de mentida que suposo que vindríen de l'estanc. Ho he somiat?

Haig de parlar de les malalties que em provoca deixar de fumar, però ara estic massa nerviosa.

Li he dit a la del colmado que estava deixant de fumar i que estava molt nerviosa. Ella m'ha explicat que va deixar-ho fa deu anys i amb cara de pena m'ha dit que fa uns mesos va anar amb uns amics, es fa fumar un piti i que s'ha tornat a enganxar. PER L'AMOR DE DEEEEEUUUU això és fataaaaaal! Ella m'ha dit que sempre sempre sempre estava pensant amb el tabac, jo de poc em suicido enmig del local, com pot ser això?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada